Jouw accountant in Alphen aan den Rijn en Amsterdam

Personeel gezocht voor NAHV Accountants in Alphen aan den Rijn

NAHV Accountants is een Accountantskantoor met vestigingen in Alphen aan den Rijn en Amsterdam en met klanten uit heel Nederland. Wij zijn een accountantskantoor dat

  • zich in zijn klanten verplaatst waardoor wij signalen opvangen en hierop inspelen;
  • de voordelen van automatisering met zijn klanten deelt, die kennis deelt en samenwerkt;
  • in klantrelaties investeert zonder direct een rekening te sturen;
  • werk uit handen neemt en verantwoording draagt;
  • vooral een accountant is die transparant is voor zijn klanten én andersom.

Onze missie is: “Waarde creëren voor organisaties en mensen”. Onze succesfactoren hierbij zijn een zeer goede communicatie en relatiebeheer en de klant het vertrouwen geven dat men zorgeloos kan ondernemen.

Ben jij de persoon die het leuk vindt om met klanten om te gaan en hen het vertrouwen kunt geven dat zij zorgeloos kunnen ondernemen? Vind jij het leuk om administratieve werkzaamheden op te pakken? Krijg jij energie van het werken in een klein team in een rol met veel verantwoordelijkheid? Lees dan snel verder!

Door de groei van onze vestiging in Alphen aan den Rijn zijn wij op zoek naar een

Assistent accountant / administratief medewerk(st)er
Vanaf 24 uur tot 40 uur per week

Wat kun je gaan doen?

  • Verwerken van financiële administratie.
  • Opstellen aangifte omzetbelasting.
  • Voorbereiden van jaarrekeningen.
  • Opstellen van jaarrekeningen.
  • Voorbereiden overige belastingaangiften.
  • Aanspreekpunt voor jouw klanten.
  • Deelnemen aan netwerk evenementen.

Wat neem je mee?

  • MBO werk- en denkniveau.
  • Liefst wat ervaring in een administratieve omgeving.
  • Kennis van Afas en Exact is prettig, maar niet noodzakelijk.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Wie ben jij?

  • Je bent secuur, gestructureerd en een echte aanpakker.
  • Je bent probleemoplossend, positief ingesteld en hebt een proactieve houding.
  • Je bent servicegericht en communicatief sterk.
  • Je bent flexibel, stressbestendig en kunt prioriteiten stellen.
  • Je hebt geen moeite om snel te schakelen tussen de verschillende klanten.

Wat bieden wij?

  • Een professionele werkomgeving waar nauw met elkaar wordt samengewerkt.
  • Een marktconform salaris en uitstekende secundaire voorwaarden.
  • De intentie is een samenwerking voor de lange termijn, je begint met een tijdelijk contract van 7 maanden.

Ben je nieuwsgierig geworden?

Voor meer informatie over de vacature kun je contact opnemen met Edward van Dijk via telefoon 0172-447500 of e-mail: info@nahvaccountants.nl.
Je kunt je motivatiebrief en CV vóór 7 juni 2019 sturen naar info@nahvaccountants.nl ten name van Edward van Dijk.

© Copyright 2013 - NAHV Accountants - Algemeene voorwaarden